Halaman

Hadiah Mesin Jahit Industri Singer

Asha Lya | Februari 16, 2017 | 8Komen | >
Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah berkat usaha gigih dan sabar akhirnya terbeli juga mesin industri yang menjadi idaman buat si tukang jahit ini. Hadiah untuk diri sendiri gitchuuuu. Hasil merempit sikit2 kumpul lama2 jadi bukit. Bila suda di tarah kenala usaha lagi kumpul balik ni. Bila dah ada mesin baru ni bertambah lebih la semangat tu nak menjahit bebanyak haha.



 Usaha selagi mana kita termampu, bukannya niat nak tamak pun. Kalau suda rezki datang takkan nak tolak kan. Bila kita nampak hasil usaha di depan mata rasa macam lain. Tak sangka kita boleh pergi sejauh ni. Di mana ada kemahuan di situ ada jalan. Moga kita semua di murahkan rezki Insya Allah.




Mesin jahit industri cap singer ni ja hakak mampu beli, harga rm2+++
Ada rezki lebih nak tambah mesin lain pulak ni, dalam perancangan moga semuanya di permudahkan Inya Allah.







Mesin portable sebelum ini yang berjasa pada tuannya.
Banyak suda hasilnya ni, beli since hujung tahun 2014. Masih bertahan hingga kini. Beli sebelum gst dalam Rm7++. 
Owhh ya tempahan raya pun saya dah terima sehingga April ni, alhamdulillah murah rezki si tukang jahit.
Moga kita semua di murahkan rezki Amin Amin Amin.


Wassalam



Terima Kasih

8 ulasan:

  1. Wah..Tahniah...Good Luck...Happy for you... =)

    BalasPadam
  2. Tahniah..haruslah dikumpul sikit sikit modal utk beli satu lagi.

    BalasPadam
  3. tahniahh dear..semoga majujaya

    BalasPadam
  4. panas telinga ku dgr tempahan raya....jangan kau lupa aku Lya 2 pasang ne kan kuhntr sama kau...dipuji2 a baju ku yg kau jahit tu oleh mamaku..pandai betul ko jahit bilangnya.

    BalasPadam
  5. alhamdulillah...mungkin disini rezekinya kan lya..moga terus maju tau...

    BalasPadam
  6. alhamdulillah. dipermudahkan urusan menjahit baju.
    kebetulan aidilfitri nak tiba.
    tahniah... berbaloi !

    BalasPadam

...Terima Kasih Komen Ikhlas Anda...
...Komen Anda Semua Sangat Dihargai...
....Kalau sudi jemput la datang selalu...

Asha Lya Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign